Логін або e-mail:
Пароль: Я забув пароль
Урок розкриває у взаємозв'язку суспільно-політичні особливості Англії часів королеви Єлизавети I та появу нової літератури , зокрема, феномену Шекспіра. Аналізується суть "шекспірівського питання".
Клуб історичних анекдотів допоможе вчити історію України та світу за допомогою найчеснішого і найвлучнішого джерела - народного гумору. А щоб посміятися з анекдоту, треба знати історію!
Презентація допоможе провести урок на тему "Громадянське суспільство", демонструючи ключові поняття з теми та розкриваючи особливості формування громадянського суспільства в Україні.
Презентація допоможе провести урок на тему "Громадянське суспільство", демонструючи ключові поняття з теми та розкриваючи особливості формування громадянського суспільства в Україні.
У соціально-історичному роздумі визначено основні риси європейця та порівняння їх з українською ментальністю.
Протягом багатьох століть народ формував цінності, які дали витоки багатьом реаліям сучасного життя. Тому знання історичних та культурних надбань предків потрібні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у педагогічній практиці сьогодення. Виховання менталітету та духовності у наймолодшого покоління нашої держави не може бути повноцінним без прилучення його до історії духовної національної культури України. Засновниця дошкільного виховання в Україні Софія Русова відмічала в свій час, що дошкільний заклад повинен бути пройнятий духом народу. Життя українського народу багате своїми традиціями і обрядами. Часто обряди супроводжувалися піснями, які включали в себе ігрові дії. Яким би багатим не було все наступне життя спогадами дитинства, ігри з ровесниками не можна порівняти ні з чим. Всі ми так чи інакше повертаємося у дитячі роки, намагаємося відновити моральні джерела для нашого життя. І самим яскравим спогадом тут випливають народні ігри, яких ми навчаємо наших дітей, а вони навчають своїх. Роботу з народознавчим матеріалом передбачено в різних розділах програми «Дитина». Цю відповідальну роботу необхідно розпочати з раннього віку, бо серед щедрого багатства духовних скарбів нашого народу не важко віднайти те, що зацікавить і найменшу дитину: малі фольклорні форми, елементи народної медицини, національної кухні, одягу та інше. І нам, вихователям, треба тісно співпрацювати з родинами вихованців, щоб збагатитися досвідом кожної окремої сім’ї і мати від неї підтримку в своїх починаннях. Завдання для вихователя – донести до батьків, значущість і важливість формуванні гармонійних стосунків з дитиною колискових пісень, різноманітних забавлянок, закличок, мирилок, казок, легенд, народних дитячих ігор, поступово розширити коло обізнаності батьків через різні форми роботи: папки – пересувки, семінари, бесіди, дні відкритих дверей тощо. Отже, від нас, дорослих, дуже багато залежить, щоб змалечку дитина пізнавала звичаї та обряди свого краю, збагачувала мову скарбами усної народної творчості, полюбила гарну і милозвучну рідну мову та духовну культуру українського народу.
«… зберігає мова калинова на гронах дивних свіжості росу, щоб у майбутнє музикою слова нести душі народної красу» Дмитро Білоус. Протягом багатьох століть народ формував цінності, які дали витоки багатьом реаліям сучасного життя. Тому знання історичних та культурних надбань предків потрібні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у педагогічній практиці сьогодення. Виховання менталітету та духовності у наймолодшого покоління нашої держави не може бути повноцінним без прилучення його до історії духовної національної культури України. Засновниця дошкільного виховання в Україні Софія Русова відмічала в свій час, що дошкільний заклад повинен бути пройнятий духом народу. Життя українського народу багате своїми традиціями і обрядами. Часто обряди супроводжувалися піснями, які включали в себе ігрові дії. Яким би багатим не було все наступне життя спогадами дитинства, ігри з ровесниками не можна порівняти ні з чим. Всі ми так чи інакше повертаємося у дитячі роки, намагаємося відновити моральні джерела для нашого життя. І самим яскравим спогадом тут випливають народні ігри, яких ми навчаємо наших дітей, а вони навчають своїх. Роботу з народознавчим матеріалом передбачено в різних розділах програми «Дитина». Цю відповідальну роботу необхідно розпочати з раннього віку, бо серед щедрого багатства духовних скарбів нашого народу не важко віднайти те, що зацікавить і найменшу дитину: малі фольклорні форми, елементи народної медицини, національної кухні, одягу та інше. І нам, вихователям, треба тісно співпрацювати з родинами вихованців, щоб збагатитися досвідом кожної окремої сім’ї і мати від неї підтримку в своїх починаннях. Завдання для вихователя – донести до батьків, значущість і важливість формуванні гармонійних стосунків з дитиною колискових пісень, різноманітних забавлянок, закличок, мирилок, казок, легенд, народних дитячих ігор, поступово розширити коло обізнаності батьків через різні форми роботи: папки – пересувки, семінари, бесіди, дні відкритих дверей тощо. Отже, від нас, дорослих, дуже багато залежить, щоб змалечку дитина пізнавала звичаї та обряди свого краю, збагачувала мову скарбами усної народної творчості, полюбила гарну і милозвучну рідну мову та духовну культуру українського народу.
Розробка уроку, присвяченого одному з найдовших і найважчих міжнародних конфліктів - конфлікту держави Ізраїль з арабським світом. Спроби пошуку причин невирішеності конфлікту та прогнозування його розвитку.
Програма факультативного курсу дасть учням уявлення про зовнішньополітичні орієнтири українських урядів часів визвольних змагань та діяльність плеяди талановитих дипломатів в період існування самостійного зовнішньополітичного відомства УСРР.
Христос народився! Славімо його! З Різдвом, мої шановні колегі! Миру, любові, злагоди! Нехай у вашіх домівках завжди буде тепло, затишно, смачно!